31 Temmuz 2013 Çarşamba

Tabaklar Duvara!

Oradan oraya taşınırken tabaklarınız kırıldı ama atmaya kıyamadınız, ya da anneannenizden kalan antika bir tabak var... Belki de hobi olarak seramik boyuyorsunuz... Elinizde çok değerli dekorasyon malzemeleriniz var o zaman! Hemen evde bir tura çıkın ve tabaklarınıza uygun bir duvar bulun. Biliyorum ilk aklınıza gelen yer mutfak oldu ama bir saniye önce aşağıdaki resimlere bir göz atın...
 


Tasarımcı Paula Juchem' in; farklı boyutlardaki tabakları boyamasıyla ortaya çıkan sonucu beğenmemek elde değil...


 










"Tabak dediğin mutfakta olur!" diyenler için bir alternatif bu da... Özellikle boyutlardaki, renklerdeki, desenlerdeki çeşitliliğe bakınca; alternatiflerin ne kadar sonsuz olduğu ortada... Tabakların bütününün oluşturduğu bulut şekli de insana ayrı bir mutluluk veriyor. Bu sevgi dolu mutfağa girmek değil buradan çıkmak zor... Lisa Congdon' ın bu keyifli işleri için buyrun...







İtiraf etmeliyim ki benim favorim bu... Bu resimlere kaç kere baktım, bakıp bakıp kafamın içinde kaç kere kendi evimin duvarlarına çiçekli böcekli tabaklar astım bilmiyorum... Sade, insana huzur veren bu salondaki her bir parçayı ayrı sevdim... Koltuğun üstündeki battaniye; tam sarınıp kitap okumalık... Tam karşıdaki koltuk biraz ağır kaçsa da, yan taraftaki koltuk: "hey hey sakin olun hayat çok güzelll:)" diyor sanki... Favori dekorasyon öğem vintage daktiloda kütüphanede yerini almış tabii ki... Ve tabaklar... Bahar gibi, sımsıcak... Hepsinin ortak noktası çiçek, çiçekler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder